امام جمعه پردیس:

نخبگان، آینده‌سازان ایران هستند

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در نشستی صمیمی که با حضور نخبگان علمی و فرهنگی، دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شد، نخبگان را آینده سازان ایران دانست که لازم است مسئولان در راه ساخت آینده ایران به نخبگان کمک کنند تا آنان در این مسیر پیشرو و استوار شوند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نخبگان، آینده‌سازان ایران هستند

حجت‌الاسلام سید‌حسین‌ حسینی در رابطه با ایجاد هیأت دانش‌آموزی، گفت: در راه ایجاد هیأت دانش‌آموزی تلاش‌های فراوانی شده است، در حال پیگیری گرفتن مجوزهای لازم هستیم، قطعا به زودی هیأت دانش‌آموزی شروع به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اهدافی که در این نشست مطرح شده بود، تصریح کرد: همانطور که شما نیز مطلع هستید یکی از اهداف مهم هیأت دانش‌آموزی استعدادیابی و آسیب شناسی در بین نوجوانان و جوانان است. هدف دیگر این هیأت این است که در آینده نزدیک فعالیت خود را طوری برنامه‌ریزی کرده و گسترش دهد تا بتواند دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان و حتی خانواده‌های آنها را جذب کند.

امام‌ جمعه شهرستان پردیس در رابطه با مطالبه‌گری دانش‌آموزان، اظهار کرد: شما باید مطالبه‌گر باشید، مطالبه‌گر بودن فقط برای مسائل اقتصادی نیست، بلکه در بحث آموزش و پرورش نیز می‌توان مطالبه‌گر بود. یکی از وظایف شما نخبگان ایجاد فرهنگ مطالبه‌گری در آموزش و پرورش است.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه افزود: ضروری است تا فرهنگ مطالبه‌گری در آموزش و پرورش نهادینه شود. تاکنون مسئولان برنامه نوشتند و اجرا کردند و شما نخبگان و صاحب‌نظران علمی و فرهنگی از دور نظاره‌گر آن بودید اکنون وظیفه شماست تا به بهترین نحو ممکن رکاب موفقیت را در دست بگیرید و برنامه ریزی کنید و ما مسئولان اجرایی، آن برنامه‌ها را اجرایی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی رکاب موفقیت ایران در دستان شما باشد و شما عزیزان در این راه بدرخشید و این شروعی برای عمل به حرف‌ها و وعده‌ها و پیشرف کشورمان باشد.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار