امام جمعه شهرستان پردیس:

قدرت واحدی بین اصحاب رسانه ایجاد شود تا باعث تقویت این شهرستان شود

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این شهرستان، عنوان کرد ضرورت دارد قدرت واحدی بین اصحاب رسانه ایجاد شود تا باعث تقویت این شهرستان شود.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
قدرت واحدی بین اصحاب رسانه ایجاد شود تا باعث تقویت این شهرستان شود

حجت‌الاسلام سید‌حسین حسینی در نشست فعالان رسانه و فضای مجازی، با اشاره به اهمیت قدرت رسانه‌‌ها در دنیای امروز بیان کرد: لازم است همه فعالان رسانه‌ در قالب یک خانواده در کنار هم قرار گیرند تا با هم‌فکری و تجمیع تمامی ظرفیت‌های موجود، تبدیل به قدرتی بزرگ و واحد در حوزه رسانه‌ شهرستان پردیس شوند.

وی اظهار کرد: برخی دوستان به موارد تخصصی اشاره کردند و بعضی نیز دغدغه‌ها و مشکلاتی را که در شهرستان وجود دارد مطرح کردند، البته تعدادی از افراد هم برای رفع مشکلات عنوان شده پیشنهاد و راهکارهایی داشتند. این نشان می‌دهد که همه شما دغدغه‌مند هستید و تلاش دارید نقش و سهمی در رشد و پیشرفت این شهرستان داشته باشید، چه بسا که تا به امروز هر کسی به اندازه توان و وسعت دید خود نسبت به شهرستان تلاش‌ کرده و فعالیت‌هایی داشته است.

امام جمعه شهرستان پردیس ، تصریح کرد: اصحاب رسانه نباید انرژی یکدیگر را خنثی کنند، زیرا چنین رفتاری موجب افت در مجموعه اقدامات خواهد شد؛ از این رو بهتر است سعی بر این باشد، قدرت واحدی شکل گرفته تا باعث تقویت این شهرستان شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه پردیس شهرستانی نوپا است، تصریح کرد: این شهرستان به دلیل اینکه شاهد ورود سریع جمعیت از فرهنگ‌های مختلف بوده است، در شرایطی نظیر دیگر مناطق بومی کشور قرار ندارد که به راحتی بتوان برخی تدابیر را اجرایی و مدیریت کرد.

اهمیت ایجاد فضای رقابتی سالم

وی اظهار کرد: خدای متعال برای هر عصر برنامه جامع ویژه‌ای دارد، به عبارتی یک زمان پیامبری را برای هدایت مردمان برمی‌گزیند و در بازه زمانی دیگر ائمه اطهار را انتخاب می‌کند. در این زمان نیز خداوند متعال شما اصحاب رسانه را انتخاب کرده است، شما امروز افسران جنگ نرم هستید تا با همه توان و ظرفیتی که دارید به انقلاب، اسلام و مردم شهرستان پردیس کمک کنید.

امام جمعه شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته باید مدنظر باشد، ضمن اینکه ایجاد فضای رقابتی سالم نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: این در حالی بوده که اگر ما از توان خودمان برای رقابت ناسالم و هدر دادن انرژی دیگران استفاده کنیم در حقیقت باعث اتلاف وقت و انرژی ما می‌شود.

وی با اشاره به سهم فعالان رسانه در فراهم آوردن بسترهای لازم برای پیشرفت این شهرستان خاطرنشان کرد: در این راستا باید هر کدام از ما به اندازه توان و وسعت دید خود تلاش‌ داشته و قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را ارتقاء دهیم.

اولویت‌بندی برای رفع دغدغه‌ها و تسریع در حل و فصل مشکلات

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر ضرورت اولویت‌بندی در زمینه رفع دغدغه‌های مردم تصریح کرد: با اولویت‌بندی در این رابطه به طور قطع توانایی ما برای تسریع در حل و فصل مشکلات و چالش‌های موجود بیشتر خواهد شد که اثرات این امر قابل توجه و ارزشمند است.

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه با تقدیر و تشکر از فعالان فضای مجازی و خبرگزاری های حاضر در نتشست گفت: این شهرستان نیاز به کار گروهی و همدلی دارد تا شاهد پیشرفت بیشتر باشد و به طور قطع پیگیری و تلاش اصحاب رسانه، با توجه به قابلیت‌هایی که دارند، در این زمینه بسیار اثرگذار خواهد بود.

دانش‌آموز خبرنگار: سارا توحیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار