برگزاری جلسه توجیهی اجرای آیین نامه نظام رتبه بندی معلمان در شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا)- نشست توجیهی اجرای آیین نامه نظام رتبه بندی معلمان پیش از ظهر امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونان، کارشناسان و کلیه مدیران مدارس شهرستان امیدیه در سالن باران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی اجرای آیین نامه نظام رتبه بندی معلمان در شهرستان امیدیه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در نشست با مدیران از آخرین تغییرات آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان خبر داد.

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در گفت وگو با پانا در خصوص آیین نامه رتبه بندی فرهنگیان اظهار کرد:«در آخرین نسخه رتبه بندی فرهنگیان که بر اساس قوانین و نظرات همه ذینفعان آموزش و پرورش نوشته شده است و به منظور دریافت بهترین خروجی که مدنظر فرهنگیان شریف و صبور باشد با تلاش مجدانه ای در حال انجام گرفتن است.»

وی در این جلسه از قوانین رتبه بندی معلمان، زمان و اجرای آن و اینکه شامل کدام معلمان می شود، جدول افزایش حقوقی و دیگر جزئیات این قانون را به تفکیک تشریح کرد.

کرایی درباره شاخص های رتبه بندی معلمان گفت:« دوره های ضمن خدمت، مدرک تحصیلی، سنوات تجربی، انطباق رشته تحصیلی و رشته تدریس، پژوهش های معلمان، تقدیر نامه ها، کسب مقام در جشنواره ها، تولید محتوا، تهیه نرم‌افزارهای آموزشی در راستای تسهیل آموزش و... را جزو شاخص‌های رتبه‌بندی معلمان دانست.»

وی در پایان این نشست در خصوص تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان و اعلام حداقل و حداکثر افزایش حقوق در این طرح به پرسشهای حاضران پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار