فرماندار ملارد تأکید کرد:

ضرورت تدوین راهکار عملیاتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

ملارد(پانا) - فرماندار ملارد در اولین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و امنیت غذایی، زنان و خانواده شهرستان ملارد بر لزوم پیگیری نهادهای مختلف در جهت تدوین راهکارهای عملیاتی با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تدوین راهکار عملیاتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی در اولین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و امنیت غذایی، زنان و خانواده ملارد مشترک با قرارگاه خدمات اجتماعی بیان کرد: نهادهای مختلف شهرستان به صورت جدی تدوین راهکار عملیاتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را آغاز کنند.

وی به دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: با نظر مقام معظم رهبری در چند سال گذشته قرارگاه اجتماعی کشور تشکیل و مسأله آسیب‌های اجتماعی به عنوان اولویت اصلی این قرارگاه در نظر گرفته شد.

کریمی افزود: اولویت ما در شهرستان در سال‌جاری بعد از تحقق شعار سال، پیگیری و رسیدگی به موضوعات آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: متاسفانه بر اساس آمار ارائه شده از سوی دستگاه‌های مسئول، آمار طلاق در شهرستان ملارد در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های قبل افزایشی بوده است.

وی تأکید کرد: موضوع خانواده یکی از بخش‌هایی است که دشمن آن را هدف قرار داده، حضور نهادهای انقلابی و مردمی برای پیشگیری و مقابله با این تهدیدات امری حیاتی است و لازم است از تمام ظرفیت‌ها به ویژه توان گروه‌های مردمی در راستای فرهنگ‌سازی و تحکیم بنیان خانواده به صورت برنامه‌های کوتاه مدت، ارزیابی و تبدیل آن به برنامه بلندمدت و مستمر استفاده شود.

کریمی اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول مکلف هستند به صورت مستمر گزارشات مربوط به آسیب‌های اجتماعی را به دبیرخانه قرارگاه به منظور رصد برنامه و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار