فرماندار اسلامشهر:

ضرورت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به شرایط کنونی فلسطین

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت می‌بایست روز جهانی قدس برای کمک به شنیده شدن صدای مظلومیت مردم فلسطین و محکومیت تهاجمات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر باشکوه برگزار شود.

کد مطلب: ۱۲۷۲۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به شرایط کنونی فلسطین

حجت الاسلام محمد نوروزی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در سخنانی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام اظهار کرد: برترین افراد در نزد خداوند با داشتن صفات ترس از خدا و امر به معروف و نهی از منکر هستند و این دسته از مردم برای همگان نیز گرامی خواهند بود.

وی در رابطه با راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: ضرورت دارد مسئولان در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که پس از دو سال شرایط کرونا برگزار خواهد شد با توجه به حوادث مسجد الاقصی در دو هفته گذشته و آتش زدن کتاب قرآن ‌کریم در کشور سوئد اهتمام لازم را داشته باشند.

در ادامه حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در در سخنانی تصریح کرد: مسئله فلسطین موضوع مهم امروز دنیای اسلام در شرایط کنونی است و ما می‌بایست در درجه اول به نسل جوان این دیدگاه را منتقل کنیم.

وی ادامه داد: می‌بایست روز جهانی قدس برای کمک به شنیده شدن صدای مظلومیت مردم فلسطین و محکومیت تهاجمات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر باشکوه برگزار شود.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار