مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

شهدا میراث ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت شهدا میراث ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که باید از این میراث با جهاد تبیین صیانت شود.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شهدا میراث ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

جواد جنگی با حضور در مزار شهدای شهرستان خوی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا افزود: شهادت، یعنی وارد شدن در حریم خلوت الهی و میهمان شدن بر سر سفره‌ ضیافت الهی و این خیلی باعظمت است و پاسداشت این افراد موضوعی است که نباید از آن غفلت کرد.

وی با ارج نهادن به ایثارگری‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید و ایثارگر اضافه کرد: شهادت بدین معنا است که یک انسان برترین و محبوب‌ترین سرمایه‌ دنیوی خویش را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است و دانش آموزان و فرهنگیان و سایر شهدا که در این مسیر حرکت کردند انسانهای ارزشمندی بودند.

جنگی با حضور در مزار شهدای دانش‌آموز خوی نیز از فرهنگیان خواست تا دانش‌آموزان را با اهداف شهدا و رزمندگان بیشتر آشنا کنند و در راستای جهاد تبیین و تحقق فرمایشان رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

گفتنی است که مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همراهی معاون آموزش متوسطه استان و جمعی از فرهنگیان با حضور در مزار شهدای شهرستان خوی به مقام شامخ شهدا با نثار فاتحه و شاخه گل ادای احترام کرد.

وی برای بازدید از طرح‌های مدرسه‌سازی و کلنگ‌زنی یک ورزشگاه و همچنین بررسی مشکلات آموزش و پرورش به خوی سفر کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار