حضور استاندار کرمان در تمرین تیم جوانان مس؛

مس توانمندی و انگیزه قهرمانی را دارد

کرمان (پانا) - استاندار کرمان در بازدید از تیم جوانان مس گفت روند بازی‌های تیم مس نشان داده که لیاقت، توانمندی و انگیزه قهرمانی و بازگشت به جایگاه اولیه را دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مس توانمندی و انگیزه قهرمانی را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی زینی‌وند عصر امروز ۲۸ فروردین در دیدار با تیم جوانان مس با خدا قوت به مسولان باشگاه، کادر مربیگری و بازیکنان تیم، ابراز امیدواری کرد: این تیم با روحیه و نشاط خود به قهرمانی نهایی دست یابد.

وی گفت: روحیه پیروزی میان بازیکنان و کادر تیم وجود دارد و روند بازی‌ها نشان داده که لیاقت، توانمندی و انگیزه قهرمانی و بازگشت به جایگاه اولیه را دارید.

استاندار کرمان اعلام کرد: برای هر نوع حمایتی در کنار تیم هستیم و سعی می‌کنیم زمینه‌ای را فراهم کنیم که بازی های آینده در کرمان با حضور پرشور تماشاگر برگزار شود و هر نوع کمکی از ما برآید به دلیل اهمیت تیم و توقع و نشاطی در بین مردم ایجاد شده در کنار آنها هستیم. موانعی هم که به دست مسؤلان بتواند رفع شود در کنارشان هستیم.

زینی‌وند گفت: به همت بازیکنان تیم مس، امید در دل مردم زنده شده است. هم توقع از کرمان در فوتبال بالاست و هم اینکه افتخارات قبلی تیم، توقعات را بالا برده و تا الان به خوبی به توقعات پاسخ داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار