فراخوان هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه

تهران (پانا) - روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان پیرامون برگزاری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه فراخوان داد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه

دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را تا 31 تیرماه ۱۴۰۱ جهت شرکت در «هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه» در آدرس اینترنتی www.madresefestival.ir بارگذاری کنند.

بنابر این گزارش جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی «مدرسه» با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیروهای خلاق و شبکه سازی مستعدان هنر، از سال ۱۳۹۱فعالیت خود را آغاز کرده است. در آخرین دوره‌ی این جشنواره در سال ۱۴۰۰، بیش از 4000 اثر به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال شد.

گفتنی است هشتمین دوره‌ی جشنواره فیلم کوتاه مدرسه برای کلیه دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰برگزار می‌شود و سایت جشنواره پذیرای آثار دانش آموزان در سه بخش هنری، علمی آموزشی و جانبی خواهد بود. بخش‌های هنری شامل: داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و تیزر تبلیغاتی و بخش‌های علمی آموزشی شامل: آزمایش علمی و فیلم آموزشی و بخش‌های جانبی شامل: فیلمنامه‌نویسی، اقلام تبلیغاتی فیلم (شامل پوستر، عکس و تیزر)، طراحی کاراکتر انیمیشن و موسیقی فیلم و نماهنگ است. موضوع جشنواره آزاد

لازم به ذکر است که دانش ­آموزان مدارس استعدادهای درخشان در بخش ویژه سمپاد این جشنواره، با ساخت فیلم در خصوص موضوعات زیر می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند:

- گسترش خودباوری در سمپاد

- مدارس سمپاد و ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت

شرکت‌کنندگان می توانند به صورت فردی یا گروهی در این جشنواره شرکت کنند. شرکت و همکاری در دو یا چند فیلم و همچنین شرکت در همه بخش‌های جشنواره به هر تعداد آزاد است.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرسwww.madresefestival.ir به شکل دقیق‌تر از قوانین و شیوه نامه جشنواره مطلع شوند و آثار خود را ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار