رقابت دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی، هنری زمینه مناسب پرورش خلاقیت‌های آنان است

تهران (پانا) - کارشناس مسئول فرهنگی، هنری آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران؛ با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان منطقه در جشنواره فرهنگی، هنری فردا، انگیزه بالای دانش‌آموزان برای فعالیت‌های غیردرسی را در پرورش اجتماعی آنان حائز اهمیت دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رقابت دانش‌آموزان در مسابقات فرهنگی، هنری زمینه مناسب پرورش خلاقیت‌های آنان است

خدیجه آزاد؛ کارشناس مسئول فرهنگی، هنری آموزش و پرورش منطقه ۵؛ از شرکت ٣٩٠۶ دانش آموز منطقه ۵ در جشنواره فردا خبر داد و گفت:« این دانش آموزان آثار خود را در رشته های شعر، داستان، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی و مشاعره، به جشنواره ارسال کردند. که با احتساب زیر شاخه های این عناوین، در ٣٩ رشته به رقابت پرداختند.»

وی افزود:«از این تعداد شرکت کنندگان در جشنواره، ٢٣۵ اثر موفق به کسب رتبه اول، ١٩٠ اثر رتبه دوم و ١۶٠ اثر حائز رتبه سوم شدند. همچنین از بین این آثار، ٢١٠ اثر برای شرکت در مرحله استانی مسابقات، معرفی شدند.»

آزاد، در ادامه گفت:« رقابت پرشور دانش آموزان در مسابقات فرهنگی، هنری زمینه مناسب پرورش خلاقیت های آنان است و برای رشد چند بعدی نسل آینده ساز کشور، توجه ویژه به فعالیت های غیر درسی از جمله رشته های فرهنگی و هنری ضروری است.»

وی در پایان برای همه دانش آموزان و نیز دانش آموزان حائز رتبه های برتر آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار