سارا سهرابی فر:

جشنواره فرهنگی‌ هنری فردا، فرصتی برای شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان

نیشابور (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان وکیلی 3 شهرستان نیشابور گفت برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی ‌هنری بستری مناسب برای استعدادیابی و رشد و شکوفایی توانمندی‌های دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی‌ هنری فردا، فرصتی برای شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان

سارا سهرابی‌فر، در گفت‌و‌گو با پانا گفت: آموزش نمی‌تواند گره‌گشای مشکلات آینده دانش‌آموزان باشد. دانش‌آموزان باید بتوانند در آینده با شناخت استعدادها و تکیه‌ بر توانمندی‌های خویش در مسیر درست زندگی گام بردارند.

وی با بیان آمار بالای دانش‌آموز شرکت‌کننده در جشنواره فرهنگی، هنری فردا، پرسش مهر و مسابقات قرآن و نیز پویش‌های مختلف در ارتباط با موفقیت دانش‌آموزان وکیلی3 خاطرنشان کرد: دختران توانمند وکیلی 3 در چهلمین جشنواره فرهنگی - هنری فردا بسیار خوش درخشیدند و آنان بعد از عبور از مراحل غیرحضوری و حضوری با باور اینکه من می‌توانم، توانستند با وجود امکانات اندک به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند.

سهرابی‌فر در رابطه با موفقیت‌های دانش‌آموزان این دبیرستان گفت: کسب 13 رتبه اول شهرستان و راه‌یابی به استان و کسب 11 رتبه دوم و نیز 3 رتبه سوم شهرستان در چهلمین جشنواره مسابقات فرهنگی، هنری فردا و 8 رتبه شهرستان در مسابقات قرآن حاصل تلاش، همت و باور این عزیزان است، آنان نشان دادند که می‌توانند با شناخت و شکوفایی استعدادهای خود پله‌های موفقیت را طی کنند و کمبود امکانات نمی‌تواند سدی در مقابل پیشرفت دانش آموزان باشد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا شورگشتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار