در جوادآباد کلید خورد

ساخت سه پروژه درون‌مدرسه‌ای با اعتبار ۵۲۵‌ میلیون تومان

جوادآباد (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد از امضای تفاهم‌نامه همکاری اجرای برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی با هدف بهینه‌سازی محیط مدارس بین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اداره آموزش و پرورش این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ساخت سه پروژه درون‌مدرسه‌ای با اعتبار ۵۲۵‌ میلیون تومان

عباس کیوانلو، مدیر آموزش و‌پرورش منطقه جوادآباد در تشریح این خبر بیان کرد: تنوع‌بخشی به محیط آموزشی در مدارس یکی از مهم‌ترین اهداف سند تحولی بنیادین آموزش و‌ پرورش است. فضاهای آموزشی ورزشی به عنوان مهم‌ترین عامل در ارتقای سلامت جسمانی و روحی دانش‌آموزان بوده و این مهم انجام نخواهد شد جز با اجرای مطلوب درس تربیت‌بدنی و برنامه‌های فوق ورزشی که نیاز به فضای ورزشی مناسب دارند، در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای فی ما بین اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران و اداره آموزش و‌پرورش منطقه جوادآباد منعقد شد.

وی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد بهینه‌سازی و متناسب‌سازی فضای درون مدرسه‌ای، سالن ورزشی سقف بلند، زمین چمن مصنوعی و زمین ساحلی با اولویت مناطق محروم و مدارس دخترانه با تخصیص اعتبار 525 میلیون تومان اجرا شود. تخصیص این اعتبار از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت برای کمک به تامین، بهینه‌سازی و متناسب‌سازی 2 زمین چمن مصنوعی حداقل 600‌ متری و یک زمین ساحلی درون مدرسه‌ای است که نوسازی تجهیزات ورزشی را نیز شامل می‌شود.

کیوانلو در پایان افزود: امید است با این اقدام شایسته، تمام مدارس به ویژه مدارس مناطق محروم با تجهیز و نوسازی امکانات ورزشی، شرایط بهتری را جهت ارتقای سلامت فیزیکی و روانی دانش‌آموزان خود فراهم کنند.

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار