مدیر آموزش و پرورش ملارد:

کنترل خشم در نوجوانان یک مهارت ضروری است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از برگزاری کارگاه کنترل خشم در هنرستان کار و دانش نور با همکاری شبکه بهداشت و درمان با هدف آموزش کنترل عصبانیت و جلوگیری از رخدادهای ناخوشایند به دانش‌آموزان نوجوان خبر داد و گفت یکی از مهارت‌های زندگی که بسیار واجب و ضروری است کنترل خشم است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کنترل خشم در نوجوانان یک مهارت ضروری است

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد از برگزاری کارگاه کنترل خشم در نوجوانان در هنرستان دخترانه کار و دانش نور خبر داد و گفت: در این کارگاه راه‌های کنترل عصبانیت نظیر پیاده‌روی، گوش دادن به موسیقی آرام، شمارش معکوس، تنفس عمیق و نوشتن روزانه وقایع به دانش‌آموزان مطالبی ارائه شد.

وی ادامه داد: نوجوانانی که نمی‌توانند عصبانیت خود را کنترل کنند قطعاً دچار مشکلات جدی می‌شوند. دانستن اینکه نوجوان چگونه با خشم خود کنار بیاید و چگونه آن را به روشی مناسب اجتماعی بیان کند، از مهارت‌های مهمی است که نوجوانان اگر آن را یاد نگیرند، در مدرسه، روابط و شغل خود با مشکل روبرو می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد افزود: متأسفانه در دنیای دیجیتال امروز که الگوهای نامناسبی در فضای مجازی برای نوجوانان ایجاد شده، پرخاشگری و خشم در بین دانش‌آموزان زیاد شده، بنابراین لازم است مهارت‌های زندگی و کنترل خشم به آن‌ها آموزش داده شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار