نوجوانان یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین قشر جامعه هستند

شهرکرد(پانا)-مسئول امور نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری بر پر رنگ تر کردن نقش نوجوانان در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین قشر جامعه هستند

سیدسینا بنی هاشمی مسئول امور نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری درگفتگو با پانا گفت: نوجوانان یکی از با اهمیت ترین اعضای یک جامعه هستند.اما متاسفانه در کشور ما این قشر را برای انجام کار های بزرگ، کوچک میدادند،اما اگر به نوجوانان اجازه داده شود تا در فعالیت های مختلف مشارکت داشته باشند،قطعا خلاف آن ثابت خواهد شد.

وی افزود: ما نوجوانان نخبه در عرصه های مختلف کم نداریم ولی باید به آنها توجه کرد و به آنها میدان داد.اگر به این قشر توجه شود قطعا زمانیکه به جوانی برسند اتفاقات خوبی را برای جامعه و کشور خواهند زد.نوجوانان مثل یک بمب انرژی هستند که باید اجازه داده شود که با اعتماد به آنها آنرا در مسیر درستی تخلیه کنند. اگر این انرژی به درستی تخلیه نشود قطعا باعث افسردگی برا آنها خواهد شد و یا این انرژی بصورت ناهنجاری نمایان خواهد شد.کنترل این انرژی بسیار حائز اهمیت است.

بنی هاشمی در ادامه گفت: راه اندازی امور نوجوانان در مجمع ملی جوانان نوید بخش اتفاقات خوب برای این قشر است.قطعا حضور نوجوانان در کنار جوانان باعث اتفاقات بسیار خوبی خواهد شد.وقتی قشر جوان امروز و جوان فردا در کنار هم قرار گیرند امروز و فردای زیبایی را برای کشور رقم خواهند زد. نوجوانان میتوانند از جوانان یاد بگیرند و از تجربه آنها استفاده کنند و در دوران جوانی خود عملکرد بهتری داشته باشند.این کار مثل این می ماند که نوجوانان امروز ما دو بار جوانی را تجربه کرده باشند یکی در کنار دوران نوجوانی یکی هم زمانی که به سن جوانی برسند،که در جای خود امتیازی بسیار خوب و مهم برای کشور است.اما این امر نیازمند همکاری مسئولین و ترغیب نوجوانان برای حضور پر رنگ در کنار دیگر اقشار جامعه است.

خبرنگار دانش آموز ؛ پگاه سمیع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار