برگزاری مراسم انس با قرآن و افطاری ویژه دانش‌آموزان ناحیه 4 شیراز

شیراز (پانا) - به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری به میزبانی سازمان دانش‌آموزی ناحیه 4 شیراز با حضور مسوولان سازمان دانش‌آموزی استان و دانش‌آموزان عضو مجمع و مجلس دانش‌آموزی با شور و حال خاصی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم انس با قرآن و افطاری ویژه دانش‌آموزان ناحیه 4 شیراز

در این محفل معنوی، اعضای مجمع‌ومربیان و همچنین اعضای مجلس دانش آموزی حضور داشتند و احکام هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی توسط رییس سازمان دانش‌آموزی استان به آنها اهدا شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس نیز در جمع دانش آموزان گفت: «برای حل مسائل و مشکلات منطقه پیرامونی خود تلاش می‌کنیم و سازمان دانش‌آموزی در مرکز قصد تصدی‌گری ندارد و تمامی برنامه‌های مجموعه سازمان دانش‌آموزی توسط خود دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مرتضی کریمی بیان کرد: دانش‌آموزان باید به میدان بیایند و به توانمندی‌های خود باور داشته باشند و سازمان دانش‌آموزی در کنار آنها خواهد بود.

وی در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۱ به دنبال این مسئله هستیم که برنامه‌های فرهنگی و تربیتی که متناسب با تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در سطح سازمان دانش‌آموزی است برگزارشود و با محوریت مجمع و مجلس دانش‌آموزی این مسئله پیش برود.

وی در رابطه با اردوهای دانش‌آموزی هم خاطر نشان کرد: اردوهای گردشگری -مذهبی را دنبال خواهیم کرد و درجلسات در رابطه با این موضوع اختصاصا با معاون وزیر صحبت کرده‌ایم و پس از بازگشایی سامانه، اردوهای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

در پایان این محفل معنوی پس از صرف ضیافت افطاری رییس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با دانش‌آموزان عضو مجمع و مجلس دانش‌آموزی گفت‌وگوی دوستانه داشت.

مسوول سازمان دانش‌آموزی ناحیه 4 هم در این برنامه معنوی در جمع دانش‌آموزان ضمن قبولی طاعات آن‌ها گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش داریم تا در ماه مبارک رمضان بتوانیم برنامه‌های متنوعی را به منظور بهره‌برداری و الگوپذیری دانش‌آموزان فراهم کرده و با این کار گامی موثر در راستای تربیت آینده‌سازان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار