دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه فارس قهرمان مسابقات تنیس روی میز کشور شدند

شیراز (پانا) - سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت مسابقات مهارتی تنیس روی میز کشور با نیازهای ویژه به صورت غیرحضوری در دو بخش آسیب‌دیده شنوایی و آسیب‌دیده ذهنی به میزبانی فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه فارس قهرمان مسابقات تنیس روی میز کشور شدند

آیت اله دهقان گفت: در پایان این مسابقات تیم منتخب فارس در بخش آسیب دیده ذهنی بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم آسیب دیده شنوایی فارس نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: در این دوره از مسابقات در بخش آسیب دیده ذهنی استان تهران مقام دوم و قزوین به مقام سوم رسید و در بخش آسیب دیده شنوایی استان خراسان رضوی مقام اول و البرز به مقام سوم دست یافت.

دهقان افزود: در مسابقات انفرادی نیز در بخش آسیب دیده شنوایی فرناز رزمجویی، از استان فارس اول شد و در بخش آسیب دیده ذهنی نیز فاطمه جنگانی از استان فارس موفق به کسب مقام سوم شد.

وی گفت: در تیم دانش‌آموزان منتخب آسیب دیده ذهنی فارس، شراره پایدار، فاطمه مختاری، فاطمه جنگانی، فاطمه حزبئی، سحر ابراهیمی و آرزو کلانتری با مربی گری و سرپرستی رباب زکی پور و حوریه تهامی حضور داشتند.

دهقان ادامه داد: در تیم دانش‌آموزان منتخب آسیب دیده شنوایی فارس فرناز رزمجویی، آیدا زارع، زهرا نمازی با مربی گری و سرپرستی مهناز زارع مهذبیه و مرضیه گل صفتان حضور داشتند.

مسابقات مهارتی تنیس روی میز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با حضور بیش از ۲۰ استان به صورت غیرحضوری دی ماه امسال به میزبانی فارس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار