خیرین اردبیلی ۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل اعلام کرد از ابتدای ماه مبارک رمضان خیرین اردبیلی بالغ بر ۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
خیرین اردبیلی ۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

به گزارش اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: امروز شاهد افتتاح بیست و سومین آشپزخانه اطعام مهدوی در استان اردبیل هستیم تا غذای گرم برای نیازمندان تهیه و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان افزود: قرار است همزمان در ماه مبارک رمضان ۳۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان راه اندازی شود که بیست و سومین آشپزخانه در امامزاده سیدعبدالعزیز نیار افتتاح شد تا در نخستین روز یک هزار و ۵۰۰ پرس غذا در این منطقه بین نیازمندان توزیع شود.

دشتی ادامه داد: در کنار توزیع غذای گرم با برپایی سفره افطاری ساده در امامزاده ۵۰۰ نفر اطعام شدند.

وی با قدردانی از حضور خیرین و گروه‌های جهادی در اجرای این طرح بیان کرد: همکاری خوبی را از سوی مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، هیئت‌های مذهبی، ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، سپاه و … در اطعام فقرا و نیازمندان شاهد هستیم.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، تا آخر ماه مبارک رمضان حداقل یک بسته معیشتی و دو وعده غذای گرم بین نیازمندان توزیع شود تا آنها بتوانند از این سفره احسان بهره مند شوند.

دشتی تصریح کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون خیرین به ارزش ۲ میلیارد تومان احسانات خود را برای تهیه غذای گرم، افطاری ساده و بسته‌های معیشتی اختصاص داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار