درخشش تیم مناظره دختران منطقه ٧

تهران(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ٧ ضمن اعلام کسب موفقیت تیم مناظره منطقه؛ بر اجرای مناظره دانش آموزی در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش درجهت بالا بردن اعتماد به نفس و عزت نفس دانش آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم مناظره دختران منطقه ٧

محسن حاج عباسی؛ مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ٧با اشاره به اهداف مناظره دانش آموزی گفت: مناظره دانش آموزی که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در خصوص احیای سطح مشارکتی دانش آموزان قرار دارد در بالا بردن اعتماد به نفس و عزت نفس دانش آموزان بسیار موثر است.
حاج عباسی افزود: مناظره دانش آموزی دختران منطقه ٧ در تاریخ ٢٢ فروردین ۱۴۰۱ و در مقابل دانش آموزان منطقه ۴ برگزار شد و با توجه به موضوع مناظره دانش آموزی، که بسیار مرتبط با شرایط کنونی و کسب تجربه آموزش مجازی برای دانش آموزان بوده است و نقش توسعه آموزش مجازی را در ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مورد بررسی قرار می‌دهد انتخاب خوبی بود که دانش‌آموزان در جبهه مخالف و موافق می‌توانستند به دلایل و نتایج خوبی توسط تحقیق و پژوهش دست یابند.
وی ادامه داد: در این رقابت که منطقه ٧ در جبهه موافق قرار گرفت. بعد از آگاهی دانش آموزان از برگزاری مناظره و موضوع مناظره، از آنها خواسته شد که در رابطه با موضوع منتخب، تحقیق و پژوهش کرده و با استدلال بیان کنند که چرا موافق توسعه آموزش مجازی و موافق آموزش حضوری هستند.

دانش آموزان پس از تعیین زمان مناظره با یکدیگر در جلسه ای که در سازمان دانش آموزی منطقه برگزار شد تبادل نظر کرده و نکات مهم کلیدی را یادداشت و با یک برنامه‌ریزی و آمادگی کامل در روز مناظره حاضر شدند.

در راستای برگزاری مسابقات سازمان دانش آموزی شهر تهران تیم مناظره دختران در مناظره با دانش آموزان منطقه ۴ موفق به کسب رتبه برتر شده وبه مرحله بعد راه پیدا کردند.

گفتنی است؛ دراین مناظره فاطمه رحمانی از فرزانگان ٨ به همراه حنانه کاج از یاس نبی و همچنین ستاره دزواره از سیمای نور با موضوع نقش توسعه آموزش مجازی را در ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار