در گفت وگو با پانا مطرح شد:

دلایل افزایش دو برابری قیمت کره در بازار اختصاص ارز مبادله ای برای ترخیص کره

خبرگزاری پانا : دبیرانجمن تولید کنندگان فرآورده های لبنی درباره دلایل افزایش دو برابری قیمت کره در بازار گفت : کره از لیست کالاهای اساسی خارج شده و مشمول ارز مصوب قانون بودجه 92 یعنی ارز اتاق مبادلاتی است که به تولید کنندگان نیز ابلاغ شده است .

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد

رضا باکری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا درباره دلایل افزایش دو برابری قیمتکره در بازار گفت : کره از لیست کالاهای اساسی خارج شده و مشمول ارز مصوب قانون بودجه 92 یعنی ارز اتاق مبادلاتی است که به تولید کنندگان نیز ابلاغ شده است .

وی افزود: کارخانجات نیز از هفته گذشته مطابق با ابلاغ وزارت صنعت ، معدن و تجارت اقدام به ترخیص کره وارداتی موجود در گمرکات کرده و از روز شنبه هفته جاری بسته بندی و به تدریج درحال عرضه به بازار است .

باکری در خصوص میزان افزایش قیمت کره در بازار عنوان کرد: نرخ کره از کیلویی 12 هزار تومان به 24 هزار تومان افزایش یافته که به معنای افزایش دو برابری قیمت است .

دبیرانجمن تولید کنندگان فرآورده های لبنی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیمی برای افزایش قیمت سایر فرآورد ه های لبنی وجود دارد ، اظهار کرد: هیچ تصمیمی از سوی تولید کنندگان برای افزایش نرخ شیر یا سایر فرآورده های لبنی وجود ندارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار