نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان ساری :

مازندران برای توسعه به هم‌افزایی و همگرایی همه نیاز دارد.

ساری (پانا) - نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، همگرایی و هم افزایی در کنار اخلاق و رعایت قانون را از موارد کاربردی در توسعه استان دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مازندران برای توسعه به هم‌افزایی و همگرایی همه نیاز دارد.

نخستین جلسه سال شورای اداری شهرستان ساری، با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، منصورعلی زارعی و علی بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه کیاسر و فرح‌آباد و اعضای شورای تامین و شورای اداری در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان ساری برگزار شد.

در این جلسه علی بابایی کارنامی، همگرایی و هم‌افزایی را در توسعه استان مهم دانست و گفت: رعایت قانون از الزامات و اخلاق نیز زیربنای دین اسلام است که باید به‌خوبی رعایت شود.

وی به مشکلات و معضلات مرکز استان اشاره کرد و افزود: ریل‌گذاری و چارچوب مشخص است و باید بر اساس این راندمان حرکت کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی سرمایه‌گذاری و اشتغال را در توسعه استان و رفاه مردم مهم دانست و گفت: سند توسعه استان را پیگیر هستیم.

بابایی به رویداد ساری 2022 اشاره کرد و خواستار همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها برای هر چه‌بهتر برگزار کردن این رویداد شد.

وی به نقش بخشداران اشاره و بر حفظ شانیت آنان تأکید کرد و افزود: ما برای پیشرفت و ترقی استان تلاش می‌کنیم اصلاح قانون کارگران، ساماندهی کارکنان دولت، حمایت از مدیران، گفتمان سازی مدیرانی که شانیت خدمت گذاری دارند، تولید دانش بنیان از جمله قوانینی محسوب می‌شود که در مجلس به جد پیگیر آن بودیم.

کارنامی به تعهد دولت سیزدهم برای ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: در سطح استان فضای ساخت مسکن با گفتمان دولت وجود دارد که باید بیشتر به آن توجه شود.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار