شهردار ملارد:

نقش موثر ساماندهی فضاهای شهری در آرامش روانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی

ملارد (پانا) - شهردار ملارد، هدف از ساماندهی و بهبود اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ملارد را برقراری آرامش روانی و تنش‌های بصری با هدف کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر ساماندهی فضاهای شهری در آرامش روانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری ملارد، محمد بهمنی با اشاره به عملکرد اخیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ملارد، بیان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، با پوشش خدمات در همه نقاط سطح شهر علاوه بر ارتقای زیبایی بصری شهر ملارد با رویکردی جامع به فضاسازی شهری پرداخته است.

شهردار ملارد گفت: سامان‌دهی فضاهای شهری نقش موثری در آرامش روانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، چرا که هرگونه بی‌نظمی بصری موجب ایجاد تنش‌های روحی و بصری می‌شود و با ساماندهی و بهبود اقدامات زیباسازی در این حوزه، می‌توان سیما و منظر شهری را با رویکرد انسان‌محور ارتقا بخشید.

وی افزود: به منظور ساماندهی و بهبود فضاهای شهری عملیات رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی و نقاشی‌های دیواری نیز در سطح وسیعی از شهر اجرایی شده است. در همین راستا تلاش شده است فضای شهری مناسب و در خور شأن شهروندان ملارد ایجاد شود.

بهمنی اظهار کرد: نقاشی دیواری یکی از ارکان زیباسازی شهری است و موجب تزریق روح شادابی، افزایش زیبایی‌های بصری و تنوع‌بخشی بصری می‌شود که در همین راستا نقاشی و رنگ‌آمیزی دیوارها، دیوارهای بلوار راغب و دیوار ضلع شمالی بلوار چیتگر انجام شد.

وی تصریح کرد: این طرح علاوه بر بهبود شرایط روانی شهروندان و آرامش فضای شهری نقش بسزایی در کاهش آلودگی‌های بصری، تزیین فضاهای شهری و جلب رضایت شهروندان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار