از سوی سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان صادر شد؛

پیام تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی

اصفهان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن بیست و سومین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام  تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی

متن پیام علی رستمی به شرح زیر است:

سپهبد شهید علی صیاد شیرازی الگوی ولایت پذیری، تدین و شجاعت بود که حضور مقتدرانه شان در سال‌های پرشکوه دفاع مقدس به ویژه در عملیات‌های غرور آفرین ۸ سال جنگ تحمیلی به عنوان فرماندهی دوراندیش، نامی بلند از ایشان به یادگار گذاشته و تلاش‌ها و مجاهدتهای خالصانه، هوشمندانه ایشان در طول خدمت صادقانه خود به ویژه در حوزه تولید و ترویج اندیشه‌های دفاعی برای نسل جوان نیروهای مسلح بسیار درس آموز بود.

آنچه شهید صیاد شیرازی را در دل مردم انقلابی ایران عزیزتر کرده است، روحیه اخلاص، فداکاری، ولایت مداری و مردم داری آن شهید والامقام بود که همراه با دشمن ستیزی، معرفت و عقلانیت و حرکت پر قدرت به جلو برای تعالی هویت انقلابی، تحکیم اقتدار و کار جهادی، الگویی ماندگار برای همه بویژه نسل جوان کشور شد.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد وخاطره آن شهید والامقام و دیگر شهدای گرانقدر ارتش همیشه سرافراز و قهرمان و نیروهای مسلح، ادامه راه شهدا و امام شهدا و تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا و توجه و بهره مندی از سیره عملی آن امیر دلاور و ولایی را عامل تعیین کننده در حفظ و ارتقا توان دفاعی کشور می دانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار