فرماندار گلوگاه:

دستگاه های اجرایی شهرستان برای تحقق شعار سال قدم بردارند

گلوگاه (پانا) - فرماندار گلوگاه در نشست شورای اداری شهرستان بر ارائه برنامه های دستگاه های اجرایی شهرستان برای تحقق شعار سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه های اجرایی شهرستان برای تحقق شعار سال قدم بردارند

مهدی داوودی گفت:اقتصاد مسأله ای به هم پیوسته و همانند زنجیر است؛ مجلس در بحث اقتصاد به وظیفه خود عمل کرد و با وضع قانون جهش تولید و تسهیل کسب و کار عرصه را برای خدمت رسانی دستگاه ها فراهم کرد.

داوودی افزود:وقتی دولت به طور مثال برای ساخت یک میلیون مسکن در سال مکلف شده است ما دیگر نباید ساز مخالف خودمان را بزنیم.

فرماندار گلوگاه که مدت زمان کوتاهی است در شهرستان مسئولیت گرفته است سپس به تشریح اقدامات فرمانداری در این مدت پرداخت.

مهدی داوودی عنوان کرد: در همین مدت دو جلسه شورای تأمین شهرستان برگزار شد و با توجه به شکایات و مطالبات مردمی، چندین جلسه شورای آرد و نان برای حل مشکلات و بهبود کیفیت نان در شهرستان برگزار شد.

وی همچنین در ادامه گفت: یکی از فعالیت های مهم فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان در ایام نوروز، خدمات ستاد سفر برای پذیرایی آبرومندانه از میهمانان بود.

وی گفت: به همین منظور، در ورودی شرقی شهرستان، کمپ مسافران تشکیل شد و از تمام ظرفیت واحد‌های اقامتی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی بهره گرفته شد.

فرماندار شهرستان گلوگاه با اشاره به ظرفیت سمن ها در مشارکت و حل معضلات گفت: جلسه ساماندهی جوانان با حضور سمن ها برگزار شد و مقرر شد هر دستگاه دو‌ الی سه سمن تشکیل دهد و گزارش اقدامات خود را به شورای اداری اعلام کند.

داوودی در ادامه عنوان کرد: در همین مدت، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تشکیل و مقرر شد با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی، اعضا در جلسات نتایج تحقیقات خود را در زمینه چالش های شهرستان اعلام کنند.

وی با اشاره به حضور مدیران استانی در شهرستان و نتایج آن نیز عنوان کرد: با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تصمیمات مناسبی در جهت توسعه کیفی و کمی کتابخانه های شهرستان اتخاذ شد؛ وی همچنین حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی در میان مردم شهرستان را غنیمت دانست.

فرماندار شهرستان گلوگاه با مطالبه توسعه فعالیت های دانش بنیان از دستگاه ها، به نگاه نو و به روز به خصوص از سوی ارگان هایی همانند اداره فنی و حرفه ای شهرستان تأکید کرد.

مهدی داوودی همچنین با اشاره به نقش فعالیت های جهادی در این ایام و ظرفیت مشارکت مردم عنوان کرد:«در جشن گلریزان شهرستان، مبلغ ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون نقدی و با احتساب املاک اهدایی، مبلغ ۸ میلیارد تومان دریافت شد که از جمله می توان به اهدای زمین از سوی خیر گرامی حسین رضایی جهت ساخت مسکن محرومان اشاره کرد.»

خبرنگار پانا: اویس خادم لو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار