معاون آموزش متوسطه آذربایجان‌غربی معرفی شد

ارومیه (پانا) - افشین سنایی به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آذربایجان‌غربی معرفی شد

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور اعضای شورای معاونان اداره کل و با حکم مدیر کل اموزش و پرورش استان، افشین سنایی به عنوان معاون آموزش متوسطه استان معارفه و از زحمات سرپرست پیشین این معاونت میرصادق جامعی قدردانی شد.

سنایی در این آیین با بیان اینکه وظیفه خطیری بر عهده فرهنگیان قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه تحولات اساسی و بنیادین در این نهاد مطالبه رهبر معظم انقلاب نیز است راهبری این سیستم برای رساندن به ساحل نجات یک ضرورت است.

وی بیان کرد: حلاوت آموزش حضوری برهمه اشکار است و چالش‌های آموزش‌های مجازی نیز موضوعی است که نمی‌توان در کنار مزایای موجود از آن چشم پوشی کرد.

سنایی ادامه داد: هم اکنون دانش آموزان وابستگی به فضای مجازی پیدا کرده اند ولی لازم است با بیان محسنات آموزش حضوری به نوعی آنان را به سوی آموزش غیرحضوری سوق داد.

وی با بیان اینکه هدایت تحصیلی در متوسطه اول بر اهمیت این دوره می افزاید بیان کرد: زمینه شغل یابی در این دوره انجام می شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: متوسطه دوم هم از دو جنبه دارای اهمیت است که ورود به بازار واقعی کار پس از این دوره انجام می شود و در شاخه نظری هم دانش آموزان برای ورود به دانشگاه‌ها و تحصیلات عالیه آماده می شوند

سنایی ادامه داد: آموزش و پرورش و آموزش متوسطه به تنهایی نمی‌تواند در این عرصه موفق باشد و نیازمند یاری همه بخش‌ها و دستگاه‌ها هستیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: تحقق عدالت آموزشی، راهبری آموزشی با توجه به محوریت مدرسه محوری، توجه به مهارت‌های واقعی آموزشی و پروهش محوری، کیفیت بخشی آموزشی و تجهیزاتی در هنرستان‌ها، توسعه متوازن رشته ای در مدارس، هدایت تحصیلی واقعی با توجه به استعدادهای دانش آموزان و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان برای رسیدن به حیات طیبه و کیفیت بخشی به آموزش نیازمند برنامه های مدون است تا با کمک اسناد بالادستی و سیاست‌های وزارت متبوع بتوان جایگاه استان را ارتقا داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار