مراسم تکریم و معارفه مدیریت آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد

فیروزه (پانا) - با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، مراسم تکریم و معارفه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فیروزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه مدیریت آموزش و پرورش فیروزه برگزار شد

در این مراسم که در سالن همایش های آموزش و پرورش شهرستان فیروزه و با حضورفرماندار، سید ابوالفضل حسینی؛ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای آموزش و پرورش قطب شهید شوشتری، معاونان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش فیروزه و مدیران مدارس شهرستان برگزار شد، علی ابوالفضلی به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزه معرفی و از تلاش های ابراهیم حیدری تقدیر شد.

حسینی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مرکز تحول در هر کشوری آموزش و پرورش است و با تشکر از زحمات ابراهیم حیدری؛ مدیر سابق این اداره گفت: اگر به صورت فعال و پویا در عرصه های مختلف به ویژه آموزش و پرورش ورود کنیم، مشکلات به راحتی حل خواهند شد.

وی افزود: رویکرد انتخاب مدیران جوان، انقلابی، جهادگر و ولایی باعث تزریق و تقویت روحیه کارآمدی، اخلاص و تعهد در امور می شود و تصریح کرد: حرکت به سوی گسترش عدالت آموزشی حتی در دورترین روستاها از مهمترین اهداف پیش رو در آموزش و پرورش خراسان رضوی است.

حسینی حرکت در جهت تبیین گام دوم انقلاب و خط مشی منویات مقام معظم رهبری به ویژه با مد نظر قرار دادن شعار سال خواستار تربیت دانش آموزانی کارآمد، متفکر و متعهد شد.

علی ابوالفضلی سرپرست جدید آموزش و پرورش فیروزه نیز با اشاره به لزوم توجه به سند تحول بنیادین، از جمله امور مهم در راستای تحقق گام دوم انقلاب، همراهی معلمان و دانش آموزان در قالب حر‌کتی عمومی در جهت تمدن نوین اسلامی است.

وی ضمن تاکید بر گسترش نقش آفرینی دانش آموزان در حیطه آموزش و پرورش، تصریح کرد: اجرای هر برنامه ای باید پیوست رشد و تعالی دانش آموز را به همراه داشته باشد.

در پایان از تلاش‌های ابراهیم حیدری، مدیر سابق تجلیل و علی ابوالفضلی به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش فیروزه معرفی شد.

گفتنی است ابوالفضلی پیش از این، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیشابور بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار