معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

استقبال معلمان شهرستان‌های استان تهران از برنامه شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت تاکنون تعداد سه هزار و 656 نفر به تفکیک جنسیت (410 نفر مرد و سه هزار و 246 نفر (زن) از معلمان شهرستان‌های استان به سامانه مراجعه و پس از خودارزیابی مستندات خود را بارگذاری کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
استقبال معلمان شهرستان‌های استان تهران از برنامه شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به شیوه نامه تکریم و بزرگداشت مقام معلم گفت: شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید با مراجعه و خودارزیابی معلمان در سامانه htd.medu.ir درحال اجرا است.

وی افزود: براین اساس بررسی خودارزیابی و مستندات تمامی معلمان داوطلب رسمی، پیمانی، آزمایشی، حق‌التدریس، قراردادی، خرید خدمات، سرباز معلمان و بازنشستگان شاغل در واحدهای آموزشی در مرحله مدرسه‌ای و منطقه‌ای انجام و افرادی که حدنصاب امتیاز را آورده باشند به مرحله استانی و در نهایت مرحله کشوری راه می‌یابند.

بهارلو تصریح کرد: تاکنون تعداد سه هزار و 656 نفر به تفکیک جنسیت (410 نفر مرد و سه هزار و 246 نفر زن) از معلمان شهرستان‌های استان به سامانه مراجعه و پس از خودارزیابی مستندات خود را بارگذاری کردند که از این تعداد هزار و 670 نفر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار