اختصاص ارز مبادله‌ای فقط به گروههای کالایی‌ هشت‌گانه

خبرگزاری پانا : بنا به تصمیمات اتخاذ شده جهت پاسخگویی هرچه بیشتر به متقاضیان مقرر شد به تمام اولویتهای کالایی هشت گانه در مرکز مبادلات ارزی، ارز مورد نیاز اختصاص یابد. با این اوصاف اولویت‌های نهم و دهم نمی‌توانند ارز مبادله‌ای دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ارز مربوط به بخش خدمات مطابق بخشنامه های اخیر بانک مرکزی به نرخ مبادله ای علاوه بر شعب ارزی بانکهای تجارت و ملت در تهران و شهرستانها در مرکز مبادلات ارزی نیز اختصاص می یابد.

براین اساس، متقاضیان پس از اخذ فیش مربوطه (‌کد تخصیص ارز ) در مرکز مبادلات ارزی جهت دریافت وجه مربوطه می توانند به شعب ارزی موردنظر مراجعه کنند.

از روز بیست و چهارم مهر ماه سال جاری با توجه به مقررات جدید ارزی درخصوص تامین ارز دانشجویان آزاد (‌غیربورسیه)، مسافران و بیماران ، «میز خدمات در مرکز مبادلات ارزی» جهت کنترل و مدیریت عرضه و تقاضای ارز خدماتی ایجاد شده است تا پاسخگوی سئوالات و مشکلات هموطنان درخصوص تقاضای ارز خدماتی نیز باشد.

باتوجه به توافق صادرکنندگان با وزارت صنعت‌،‌ معدن و تجارت، « میز ارزهای خدماتی و صادرکنندگان» با هدف عرضه ارز در بازار بین بانکی ایجاد شد تا اقدامات لازم نسبت به راهبری و هدایت ارز صادرکنندگان به‌منظور تامین نیازهای واحدهای تولیدی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار