ورود اتوبوس به محور‌های منتهی به تفرجگاه‌های گیلان ممنوع است

تمهیدات و توصیه‌های پلیس گیلان برای روز طبیعت

رشت (پانا) - در روز طبیعت امسال یگان‌های انتظامی و ترافیکی پلیس گیلان در شهر‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و جاده‌ها تسهیل در تردد، امنیت و آرامش شهروندان و مسافران را تامین می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۷۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات و توصیه‌های پلیس گیلان برای روز طبیعت

به گزارش فرماندهی انتظامی گیلان، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان امروز گفت: از ساعات اولیه فردا ۱۳ فرورودین روز طبیعت ۴۳۳ گروه خودرویی، ۱۶۹ گروه موتوری، ۳۳۰ گروه پیاده و ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از ماموران پلیس و پلیس افتخاری گیلان در قالب گشت‌های انتظامی، با حضور در شهر‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و جاده‌های استان تسهیل در تردد، امنیت و آرامش شهروندان و مسافران را تامین می‌کنند.
سرهنگ مجید رسول زاده افزود: پلیس با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.
پلیس راه گیلان هم در روز طبیعت برای تسهیل در رفت و آمد راه‌ها و پیشگیری از تصادفات در استان، تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته است.
رییس پلیس راه گیلان امروز گفت: مدیریت ترافیک، کاهش حوادث و تامین امنیت ترافیکی مردم و گردشگران از مهمترین محور‌های ماموریتی پلیس راه استان در ۱۳ فروردین، است.
سرهنگ جاور صفاری از رصد هوایی هوشمندانه پلیس راه گیلان، با بالگرد در برخی محور‌های حادثه خیز استان، خبر داد و افزود: امسال خودرو‌های جدیدی به ناوگان پلیس راه استان اضافه شده که این خودرو‌ها در جاده‌ها نامحسوس، گشت زنی کرده و در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز، با رانندگان متخلف برخورد می‌کنند.
وی با بیان اینکه برای مدیریت ترافیک در روز طبیعت، از ورود اتوبوس به محور‌های منتهی به تفرجگاه‌های گیلان جلوگیری می‌شود گفت: رانندگان از سوار کردن مسافر در قسمت حمل بار خودرو‌های باربری خودداری کنند چراکه پلیس در صورت مشاهده ضمن جریمه راننده متخلف، خودرو را توقیف خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار