کلاهبرداری میلیاردی از طریق سایت دیوار

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که به بهانه فروش علوفه از طریق سایت دیوار، بیش از پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کلاهبرداری میلیاردی از طریق سایت دیوار

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: به دنبال تشکیل پرونده‌ای در پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان ری تحت عنوان کلاهبرداری از طریق سایت دیوار و به بهانه فروش علوفه که از مالباخته 90 میلیون ریال کلاهبرداری صورت گرفته بود، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت؛ مالباخته به حساب فروشنده مبلغ مورد نظر را واریز کرده اما شخص مذکور پس از دریافت پول تلفن خود را از دسترس خارج کرده است.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی در کمتر از 20 روز کلاهبردار حرفه‌ای در حالیکه هیچ رد و نشانی از خود بجا نگذاشته بود در زندان شناسایی و برای بررسی‌های تخصصی به پلیس فتا شهرستان ری منتقل شد.

جلیلیان درخصوص شگرد متهم گفت: متهم دستگیر شده که دارای سوابق متعدد سرقت و کلاهبرداری بوده در زمان مرخصی از زندان با شناسایی افراد کم توان کارت‌های عابر بانک و سیم کارت‌های آن‌ها را به مبلغ ناچیز خریداری می‌کرد تا در کلاهبرداری‌هایی که انجام می‌دهد هیچ ردی از خود بجا نگذارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در بررسی‌های تخصصی انجام شده مشخص شد، متهم بیش از 5 میلیارد ریال از تعداد زیادی مالباخته در شهرستان‌های مختلف کلاهبرداری کرده است، گفت: پس از اخذ شکایت از مال‌باختگان و پایان تحقیقات متهم تحویل مرجع قضائی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار