مدیرکل آموزش و پرورش قم در دیدار با وزیر؛

دائر شدن کلاس‌های حضوری، اقدامی بسیار ارزشمند است

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و تدابیر ارزشمند مقام عالی وزارت مبنی بر حضوری شدن کلاس‌ها را اقدامی بسیار ارزشمند دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دائر شدن کلاس‌های حضوری، اقدامی بسیار ارزشمند است

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در دیدار اختصاصی با وزیر آموزش و پرورش که همزمان با ایام نوروز صورت گرفت؛ در سخنانی با تقدیر از اهتمام به بازگشایی مدارس اظهار داشت: تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و تدابیر ارزشمند مقام عالی وزارت مبنی بر حضوری بودن آموزش دانش آموزان در واحدهای آموزشی امری بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به برخی مشکلات آموزش و پرورش در قم عنوان کرد: برای جلوگیری از استمرار افت تحصیلی دانش آموزان و پیشگیری از تبعات جبران‌ناپذیر وضعیت موجود در زمان باقی مانده از سال تحصیلی آموزش های حضوری دانش آموزان امری ضروری است که بسیار در ارتقای دانش آموزان تاثیر گذار خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم توجه به رفع کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و افزود: نحوه توزیع کتب در واحدهای آموزشی از جمله مواردی است که مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان نسبت به دغدغه دارند.

«یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش نیز در این دیدار با تقدیر و از مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به لحاظ تلاشهای تاثیرگذار و شایسته در مدت حضور در این مسئولیت، ابراز امیدواری کرد بتوان در سال جدید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها به ارتقا همه جانبه آموزش و پرورش کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار