بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان از ستاد اسکان فرهنگیان کوچصفهان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بازدید از ستاد اسکان کوچصفهان گفت: جلب رضایت مسافران فرهنگی، مهم ترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستانها و مناطق استان می باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان از ستاد اسکان فرهنگیان کوچصفهان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد فائزی در این بازدید ضمن تاکید بر کیفیت بخشی اسکان مسافرین فرهنگی و جلب رضایت حداکثری، از زحمات اعضای ستاد اسکان کوچصفهان تشکر نمود و خاطر نشان کرد: استقبال و تکریم فرهنگیان در ستاد های اسکان باید در اولویت کاری باشد.

وی در ادامه بررسی مدارس و مراکز فرهنگی در نظر گرفته شده برای میزبانی از مسافران نوروزی گفت: هر تلاشی که در جهت خدمت به مهمانان نوروزی خصوصاً فرهنگیان صورت گیرد، خدمتی به ارتقاء سطح فرهنگ و تکریم فرهنگیان می باشد.

در ادامه دادفر "رئیس آموزش و پرورش کوچصفهان" گزارشی از روند خدمت رسانی به مهمانان و رعایت شیوه نامه های بهداشتی را ارائه نمود و افزود: همکاران ما با تمام توان و اخلاق‌مداری تاکید بر آن دارند تا خاطرات خوشی برای مهمانان نوروزی فراهم نمایند.

شایان ذکر است بیش از 48 هزار و591 نفر در مدارس و مراکز رفاهی استان گیلان تا پایان روز دوشنبه، هشتم فروردین 1401 اسکان یافتند و مجموع خانوارهای اسکان داده‌ شده در مدارس و مراکز رفاهی استان، حدود 12060 خانوار می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار