خبر خوب برای کشاورزان استان فارس

تهران (پانا) - معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت با توجه به وقوع سرمازدگی در بخش‌هایی از استان فارس و برخی از استان‌های دیگر پیگیر مساعدت‌های لازم به کشاورزان خسارت دیده هستیم.

کد مطلب: ۱۲۶۷۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
خبر خوب برای کشاورزان استان فارس

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، محمدمهدی برومندی در حاشیه بازدید از مزارع و باغ‌های خسارت دیده از سرمازدگی در شهرستان بیضا تصریح کرد: بنا به دستور مقام عالی وزارت بازدیدهای میدانی انجام و با مدیران ارشد استانی و وزارتخانه جلسات لازم برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر پیگیری مساعدت، بخش‌های تخصصی وزارتخانه در معاونت‌های باغبانی و زراعت توصیه‌های فنی و علمی را برای جبران و رفع مشکلاتی که پیش آمده حتما ارائه خواهند کرد.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه استان فارس و شهرستان بیضا از قطب‌های مهم کشاورزی کشور هستند، ابراز کرد: این استان رتبه بسیار خوبی در تولید محصولات کشاورزی، ایجاد امنیت غذایی و تامین نیاز داخلی دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه سرمازدگی بسیار شدیدی در چند روز اخیر اتفاق افتاده است، افزود: خسارات قابل توجهی به باغ‌ها و زراعت کشاورزان و بهره‌برداران وارد شده است.

در بازدید از مزارع و باغ‌های خسارت دیده شهرستان بیضا علاوه بر برومندی، محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی، مجتبی دهقان‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، خلیل عبداللهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار