فرمانده یگان ویژه کشور: با نگاه علمی باید مشکلات را حل و فصل کنیم

تهران (پانا) - فرمانده یگان ویژه انتظامی کشور باید مشکلات و معضلات مختلف اجتماعی و ... با نگاهی علمی و هم افزایی و هم آفرینی همه سازمان ها و نهادهای مسئول حل و فصل شود و داشتن نگاه صرف انتظامی به تنهایی نمی تواند راهگشا باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده یگان ویژه کشور: با نگاه علمی باید مشکلات را حل و فصل کنیم

به گزارش پلیس، سردار حسین کرمی فرمانده یگان ویژه انتظامی کشور در سیزدهمین جلسه قرارگاه نوروزی با تبریک سال نو و اینکه با توجه به تلاش دشمنان برای ایجاد نا امنی و تشویش در کشور ما از این رو برقراری نظم و امنیت و آرامش در کشور از ارزش بالایی برخوردا است، بیان داشت: تهران با توجه به اینکه محل حضور مسئولان کشوری، لشکری و دارای محوریت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... در کشور است از این رو از اهمیت و حساسیت بسیار زیادی برخوردار است از این رو برقراری نظم و امنیت و آرامش در این شهر نیز از ارزش و اهمیت بالاتری برخوردار است .
سردار کرمی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص ترافیک تهران و تاکید معظم له بر حل این مشکل با نگاه علمی، عنوان داشت: باید مشکلات و معضلات مختلف اجتماعی و ... با نگاهی علمی و هم افزایی و هم آفرینی همه سازمان ها و نهادهای مسئول حل و فصل شود و داشتن نگاه صرف انتظامی به تنهایی نمی تواند راهگشا باشد.
فرمانده یگان ویژه انتظامی کشور با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های پلیس پایتخت ،عنوان داشت: تلاش همکاران ما در یگان های مختلف انتظامی و ترافیکی باعث شده است که خلا و کم کاری برخی سازمانها نیز پوشش داده شود.
وی افزود: خدمت در این مسیر که در واقع تامین امنیت و آرامش مردم است نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و خداوند را به خاطر این فرصت شکر گذار باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار