بازدید ناظر ویژه ستاد اسکان فرهنگیان استان بوشهر از ستاد اسکان فرهنگیان منطقه آب پخش

آب پخش (پانا)_ رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از ستاد اسکان فرهنگیان منطقه آب پخش بازدید کرد .

کد مطلب: ۱۲۶۵۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ناظر ویژه ستاد اسکان فرهنگیان استان بوشهر از ستاد اسکان فرهنگیان منطقه آب پخش

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر، معاون پشتیبانی وتوسعه مدیریت اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش و کارشناس ارزیابی و عملکرد اداره آموزش و پرورش منطقه اب پخش از ستاد و محل اسکان فرهنگیان بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مسافرین فرهنگی و فعالیت‌ ستاد مرکزی اسکان نوروزی فرهنگیان منطقه آب پخش قرار گرفت.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در این بازدید ضمن تبریک سال نو از زحمات عوامل اجرایی ناحیه تقدیر و تشکر نموده و با تاکید بر دستورالعمل‌های ابلاغی اداره کل آموزش‌وپرورش استان به ستادهای اسکان فرهنگیان، و اظهار داشت: حراست از امنیت و حرمت مسافران از وظایف مهم عوامل اجرایی ستاد اسکان قلمداد می‌شود که می‌بایست به آن توجه ویژه‌ای گردد.

احمد قاسمی ادامه داد: تمامی مناطق استان آماده پذیرش میهمانان نورزوی هستند و میهمانان می‌توانند با استفاده از سایت ستاد اسکان اقدام به رزو اتاق کنند یا به صورت حضوری به ستاد اسکان آموزش و پرورش در هر منطقه مراجعه و پذیرش شوند.

قاسمی با بیان اینکه آموزش و پرورش منطقه با تمام توان و بسیج کلیه امکانات خود برای جلب رضایت هموطنان گرامی در ایام نوروز تلاش می کند خاطرنشان کرد: خوشرویی در برخورد اول و تکریم مهمانان فرهنگی اولویت ستاد اسکان منطقه باشد تا خاطره ای زیبا در سفر به منطقه را داشته باشند.

وی ادامه داد: سرایداران و نیروهای پشتیبانی که در صف استقبال از مهمانان و گردشگران فرهنگی هستند باید روابط عمومی قوی داشته باشند.

گفتنی است : ستاد اسکان فرهنگیان منطقه آب پخش طبق هر سال آمادگی خود را به صورت شبانه روزی جهت میزبانی از مسافرین محترم اعلام می دارد و فرهنگیان و مردم می توانند از خدمات و امکانات رفاهی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش استفاده نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار