اختتامیه اولین دوره کارگاه فن بیان امور نوجوان و دانش‌آموزی مجمع جوانان استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا) - اختتامیه اولین  دوره کارگاه فن بیان امور نوجوان و دانش‌آموزی مجمع جوانان استان بوشهر و تقدیر از اعضای فعال مجمع درسالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوان استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۶۵۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه اولین دوره کارگاه فن بیان امور نوجوان و دانش‌آموزی مجمع جوانان استان بوشهر برگزار شد

در این مراسم که رئیس سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر، رئیس اداره استعداد های درخشان آموزش و پرورش استان و اصحاب رسانه حضور داشتند، محمود حسنی توابع رئیس سازمان دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: برگزاری این کارگاه که موجب رضایت مندی همه شرکت کنندگان است کار بسیار سختی و مشکلی بوده ، که با همت و تلاش شما دانش آموزان برگزار شد.
او گفت: سازمان دانش آموزی استان با پوشش قرار دادن جمعیت دانش آموزی و بهره گیری از ظرفیت های توانمند نیروی انسانی این مهم را به خوبی می تواند به سرانجام برساند .


حسنی توابع در خصوص برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی بیان کرد: سازمان دانش آموزی استان با استفاده از ظرفیت های تشکیلات دانش آموزی، برنامه ها و فعالیت هایی را برنامه ریزی و هماهنگ می کند که قابل اجرا در سطح مدارس شهرستانها و مناطق باشد.

کاوه امیری رئیس اداره‌ استعداد های درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تقدیر از مسؤل امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر گفت: این کار شما قابل تقدیر است ، کار بسیار عالی و خوبی را انجام دادید ، اینکه در این بازه زمانی بتوایند تعدادی دانش آموز را در هم جمع کنید کار بسیار دشواری است ، اما شما این کار را انجام دادید و به خوبی به پایان رسانید.

امیری تأکید کرد: معتقدیم که تربیت حضوری با هیچ چیز قابل جایگزین نخواهد بود، با توجه به اینکه سال‌های دشواری را پشت سر گذاشتیم و مدرسه به عنوان محل اصلی مأموریت ما از دسترس خارج شد، تنها راه چاره در آن برهه از زمان انتقال دانش از طریق فضای مجازی بود اما بعد از دوسال حتماً راهکارهای قبلی پاسخگو نخواهد بود و باید باتجربیات کسب شده به راهکارهای جدید بیندیشیم تا میزان تاثیرگذاری را افزایش داده وراه‌های نزدیک شدن به تربیت واقعی را پیدا کنیم.

امیری با برشمردن تجربیات متفاوت در سال‌های مواجه با بیماری کرونا اظهار کرد: تجربیات این سال‌ها معلمان، دانش‌آموزان و همکاران اداری را و بطور کلی سیستم را توانمند کرده است و معدل توانایی‌های ما در این دو سال بهتر شده به طوری که سیستم، آموخته است که چگونه مسائل خود را حل کند، البته در حوزه آموزش و پرورش نقاط ضعف و قوت هم داریم که دلایل و زمینه‌های آنها باید سنجیده، پژوهش شده و نتایج آن به کار گرفته شود.

محمدرضا تنو مسئول امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور این دو عزیز بزرگوار بیان کرد : از زحمات و تلاش‌های بی وقفه اعضای امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر تقدیر و تشکر میکنم، این مسیری که نوجوانان استان بوشهر در پیش گرفته اند می‌تواند نمونه کشوری باشد.

دستیار امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر گفت: مجمع نخبگان نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر تا به الان رو به جلو حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه مجمع نخبگان نوجوانان و دانش آموزی استان بوشهر فرصت مناسبی برای دیده شدن است، تصریح کرد: کارگروه های پنج‌گانه مجمع نخبگان نوجوان دانش آموزی استان بوشهر گزارش کار خود را در شش ماه گذشته توسط سخنگویان کارگروه ها ارائه دادند و گزارش های پربار و قوی بود و امیدواریم بتوانیم به زودی طرح و ایده‌های نوجوانان را عملیاتی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار