پیام تبریک سرپرست سازمان دانش آموزی استان اصفهان به‌مناسبت عید نیمه شعبان

اصفهان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج) پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست سازمان دانش آموزی  استان اصفهان به‌مناسبت عید نیمه شعبان

متن پیام علی رستمی به شرح زیر است:

سلام بر مهدی موعود خورشید جان‌ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان عدالت، حیاتی دوباره خواهد یافت. آن امام زمانه ای که همه انسان‌ها در همه ابعاد زندگی این جهان، اکنون بیش از هر زمان دیگری او را بی صبرانه انتظار می‌کشد.

منتظرانی که برای رهایی از چالش‌های فرساینده در پی معبری برای رسیدن به آرامش روحی و امنیت فکری هستند که برای شیعیان جهان وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم(عج) بزرگترین بارقه امید و نوید بخش برقراری صلح و داد در جهان است.

امید داریم مشیت الهی بر تعجیل در زدودن پرده‌های غیبت و ظهور آن خورشید عالم‌تاب حکم نماید که همانا این طلوع، دلخوشی ما و موجب غروب تسلط طاغوت و استکبار بر مستضعفین عالم و تحقق وعده های الهی خواهد بود.

اینک با تبریک ولادت با سعادت آن امام همام و بزرگترین احیاگر آیین محمدی (ص) از خداوند سبحان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری بزرگوار انقلاب و نیز آرزوی موفقیت و سلامتی شما مربیان و دانش آموزان پیشتاز را مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار