پیام تبریک مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به‌مناسبت نیمه شعبان

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان به‌مناسبت عید نیمه شعبان پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش‌وپرورش استان به‌مناسبت نیمه شعبان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، در متن پیام محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان آمده است:

" اللهم عجل لولیک الفرج"

نیمه شعبان، روز میلاد فرخنده حضرت بقیه الله الاعظم عجل‌الله تعالی فرجه الشریف طلیعه عدالت و یگانه منجی عالم بشریت بر تمامی منتظران حضرتش تبریک و تهنیت باد. این عید خجسته شوق دیدار جمال موعود را در دل‌ها دوچندان می‌کند. موعودی که ولادتش بوستان مقدس نبوی را آراست. او که سال‌هاست منتظرانش سر بر سجاده عشق و ارادت، ظهورش را طلب می‌کنند تا به فضل حضورش، امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظر، گره‌خورده و بنیان جهل، ظلم و جور از جهان برچیده شود.

بدون شک انتظار ظهور خاتم الاوصیاء و مفخر الاولیاء که همواره منشأ خیروبرکت بوده، موجب تداوم حرکت جامعه به‌سوی سعادت و معنویت است. برگزاری مراسم باشکوه جشن نیمه شعبان که با عید نوروز و رستاخیز طبیعت هم‌زمان شده فرصت مغتنمی جهت تقرب بیشتر به پروردگار سبحان، تاسی به سیره اولیاء دین و پاسداشت عدالت‌محوری و حق‌طلبی است.

اینک با تبریک ولادت باسعادت دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی و موفقیت و سربلندی تمامی دانش‌آموزان و فرهنگیان بزرگوار استان ولایت‌مدار اصفهان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار