برگزاری جشن تقدیر از دانش‌آموزان برتر آموزشگاه بقراط نیشابور

نیشابور (پانا) - جشن تقدیر از دانش‌آموزان برتر آموزشی و پرورشی آموزشگاه دخترانه دوره دوم نظام الدین بقراط نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تقدیر از دانش‌آموزان برتر آموزشگاه بقراط نیشابور

شمسی هنردوست، مدیر آموزشگاه نظام الدین بقراط نیشابور هدف از برگزاری این جشن را تقدیر از دانش آموزان برتر و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس، برای تلاش بیشتر این دانش آموزان بیان کرد و گفت: علاوه بر ایجاد انگیزه، شادی و نشاط دانش آموزان ملاک برگزاری این جشن بوده است.

وی با بیان اینکه جشن بقراط هر ساله در این آموزشگاه برگزار می‌شود، ادامه داد: هزینه تهیه جوایز در سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۴۰۱، حدود ۱۰ میلیون تومان شد که بخشی از آن توسط خانواده مرحوم نظام الدین بقراط خیّرِ این آموزشگاه و مابقی آن نیز با کمک همکاران و مشارکت والدین تامین شده است.

هنردوست با اشاره به تقدیر از ۶۰ درصد دانش آموزان آموزشگاه در این جشن، افزود: از این تعداد، ۲ نفر رتبه برتر کنکور سال گذشته در آموزشگاه و ۹ نفر نیز برگزیده و راه یافته به فینال مرحله استان مسابقات قرآن، عترت و نماز هستند‌.

مدیر آموزشگاه نظام الدین بقراط یادآور شد: در این جشن از دانش آموزانی که پیشرفت تحصیلی چشمگیری داشته‌اند هم تقدیر به عمل آمد.

دانش‌آموز خبرنگار: هانیه گنجعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار