انتخاب هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی قم در بخش پسران

قم (پانا) - انتخابات مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان قم ویژه پسران، در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد و اعضای هیات رئیسه معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی قم در بخش پسران

انتخابات مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان قم، در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار و اسامی اعضای هیات رئیسه پس از تایید نهایی، اعلام شد.
در ابتدای این آئین، «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم با تبریک موالید ماه شعبان، اظهار کرد: مرحله مقدماتی انتخابات مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی در نواحی و مناطق برگزار شده و مرحله انتخاب هیات رئیسه این مجمع، در استان برگزار می‌شود.
وی با تقدیر از تمامی کاندیداهایی که با احساس مسئولیت، وارد عرصه انتخاباتی شدند، افزود: هیات رئیسه مجمع در استان همانند مجمع ناحیه، از یک مربی به عنوان رییس، دو دانش آموز پیشتاز، یک نماینده مجلس دانش آموزی و یک خبرنگار پانا تشکیل می شود و اعضای مجمع به مدت دو سال به انجام مسئولیت های محوله می پردازند.
مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با یادآوری شرایط اختصاصی دانش آموزان کاندیدا برای حضور در رقابت های انتخاباتی، گفت: دانش آموزان باید پایه نهم و دهم باشند؛ دانش آموز نهم باید دارای حداقل معدل 18.5 و دانش آموز دهم معدل 18 در خرداد 1400 و دارای انضباط عالی باشند.
در ادامه، با حضور «مجید وحیدی فر» مربی پیشکسوت پیشتازان سازمان دانش آموزی و «جواد خانی» عضو هیات نظارت بر انتخابات، مراحل انتخاباتی در سه مرحله ویژه مربیان، دانش آموزان پیشتاز و اعضای مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا انجام و پس از شمارش آراء، «مجید نجفی فرد» مربی پیشتاز از ناحیه چهار آموزش و پرورش به عنوان رئیس مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی معرفی شد.
همچنین « امید میرجانی» از شهرستان کهک و «سیدمحسن صمدانی» از ناحیه چهار آموزش و پرورش به عنوان نماینده پیشتازان هیات رییسه مجمع انتخاب شدند.
در بخش خبرگزاری پانا و مجلس دانش آموزی نیز بدلیل دو بار تساوی آرا، قرعه کشی به عمل آمد و طی آن، «امیرمحمد امیری» نماینده خبرنگاران پانا از آموزش و پرورش شهرستان کهک و «عرفان حمیدی برزنده» نماینده مجلس دانش آموزی از شهرستان جعفرآباد به عنوان اعضای چهارم و پنجم هیات رئیسه مجمع اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی قم انتخاب و معرفی شدند.
خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار