در راستای بهینه‌سازی محیط مدارس سیستان و بلوچستان؛

تفاهم‌نامه همکاری اجرای برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی منعقد شد

زاهدان (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری اجرای برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی (طرح شهید سلیمانی) با هدف بهینه‌سازی محیط مدارس سیستان و بلوچستان بین اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری اجرای برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی منعقد شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این باره اظهار کرد: تنوع بخشی به محیط یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی یکی از اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین است و فضاهای آموزشی ورزشی به عنوان یکی از محیط های تربیتی نقش موثری در ارتقای سلامت جسمی، روحی، نشاط و سرزندگی دانش آموزان ایفا می‌کند.
حسنعلی میرعبدی افزود: بنابراین از مهمترین ارکان اجرای مطلوب درس تربیت بدنی و فعالیت های مکمل و فوق برنامه ورزشی در اختیار داشتن فضای ورزشی است که در همین راستا این تفاهم‌نامه فیمابین معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان منعقد شده است‌.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه بهینه سازی و متناسب سازی فضای درون مدرسه ای شامل سالن ورزشی با سقف بلند، زمین چمن مصنوعی و زمین ساحلی با اولویت مناطق محروم و مدارس دخترانه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
میرعبدی تصریح کرد: این اعتبار از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت برای کمک به تامین بهینه سازی و متناسب سازی ۱۰ سالن سرپوشیده سقف بلند با حداقل ۶۰۸ متر متراژ، ۱۰ زمین چمن مصنوعی حداقل ۶۰۰ متری صرفاً درون مدرسه ای، ۲۰ زمین ساحلی و ۱۰ کلاس درس تربیت بدنی مدارس ابتدایی در استان هزینه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار