سورپرایز بزرگ یحیی گل محمدی برای دربی

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس به احتمال زیاد در دربی 98 شهر تهران سورپرایزی بزرگ برای هواداران و البته کادر فنی استقلال دارد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سورپرایز بزرگ یحیی گل محمدی برای دربی

در حالی که پیش از این شنیده می‌شد حضور شرزود تمیروف در ترکیب اصلی سورپرایز یحیی گل محمدی در روز دربی تهران است، اما آخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که سرمربی پرسپولیس احتمالا دست به ریسکی بزرگ برای این بازی خاص خواهد زد که هواداران پرسپولیس و کادر فنی استقلال را شگفت‌زده می‌کند.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که در میانه‌های فصل جاری به علت پارگی رباط صلیبی مصدوم شده بود، زیر بار عمل جراحی نرفت و حالا طی ساعات گذشته فیلم‌هایی از او منتشر شده که در تمرین پرسپولیس بدون مشکل در حال تمرین است و حتی شوت‌هایی می‌زند که هیچ عیب و نقصی در پای او را نشان نمی‌دهد.

انتشار این فیلم‌ها نشان داد که آل کثیر مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند در زمین حضور داشته باشد تا در اتفاقی عجیب و نادر، فوتبالیستی حرفه‌ای که رباط صلیبی‌اش پاره شده بدون جراحی بتواند بازی کند.

در همین راستا شنیده‌‎ها حکایت از این دارد که شاید حضور آل کثیر در لیست پرسپولیس شگفتی ویژه یحیی گل محمدی برای دربی 98 باشد و حتی ممکن است او دقایقی هم برای پرسپولیس به میدان برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار