معادله شماره یک؛ گلر پرسپولیس در دربی کیست؟

یحیی گل محمدی تصمیم نهایی را گرفت

تهران (پانا) - شنیده‌ها حاکی از این است که سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود را درباره دروازه این تیم در دربی بزرگ شهر تهران گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۶۴۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
معادله شماره یک؛ گلر پرسپولیس در دربی کیست؟

اشتباهات عجیب و مرگبار حامد لک در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران و به خصوص از زمانی که بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس جدا شده، صدای هواداران پرسپولیس را سرانجام در آورد و پس از اشتباه عجیب در آبادان که منجر به شکست پرسپولیس شد، موج حملات به حامد لک و داوود فنایی مربی پرسپولیس اوج گرفت تا جایی که با تصمیم یحیی گل محمدی، در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان احمد گوهری درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.

اما پرسپولیس باید پنجشنبه عصر در دربی تهران به میدان برود، دیداری که قطعا با تمامی بازی‌هایی که پرسپولیس در طول فصل انجام می‌دهد تفاوت اساسی دارد و نمی‌توان به راحتی درباره آن تصمیم گرفت و حالا در آستانه دربی یک معادله بزرگ در پرسپولیس وجود دارد. حامد لک یا احمد گوهری در دربی شماره 98 گلر شماره یک پرسپولیس هستند؟

شنیده‌ها حاکی از این است که یحیی گل محمدی تصمیم نهایی خود درباره گلر پرسپولیس در دربی عصر پنجشنبه را گرفته است و قصد تغییر موضع هم ندارد. با نظر سرمربی پرسپولیس حامد لک گلر اول پرسپولیس در دربی خواهد بود زیرا او تجربه بازی در دربی را دارد و بازی دادن به گلر کم تجربه‌ای مانند احمد گوهری می‌تواند ریسک بزرگی برای بازی بزرگ باشد.

حتی در همین راستا شنیده‌ها حکایت از نقش ویژه کریم باقری در ریکاوری روحی حامد لک دارد تا این بازیکن اشتباهاتش را فراموش کرده و به همان وضعیت ایده‌آلی برگردد که در لیگ قهرمانان آسیا داشت و توانست پرسپولیس را راهی فینال این رقابت‌ها کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار