خشن‌ترین تیم تاریخ دربی تهران را بشناسید

کارت قرمز شماره ۳۲ به چه کسی می‌‍رسد؟

تهران (پانا) - در تاریخ دربی تهران تاکنون داورها 36 بار به کارت قرمز متوسل شده‌اند که در این میان سهم پرسپولیس بیشتر بوده است.

کد مطلب: ۱۲۶۳۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
خشن‌ترین تیم تاریخ دربی تهران را بشناسید

در تاریخ دیدارهای پرسپولیس و استقلال در دربی شهر تهران، برای اولین بار در دربی شماره 4 تهران بود که دربی شاهد بازیکنی اخراج بود و حاج ابوالحسن داور این بازی در دقیقه 35 رضا وطنخواه از پرسپولیس را اخراج کرد، دیداری که با برتری 3 بر یک تاج به پایان رسید و آخرین کارت قرمز هم به فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس رسید که 24 اردیبهشت سال جاری در دقیقه 97 کارت قرمز گرفت.

تاکنون در تاریخ دربی‌ها، داورها از 36 کارت استفاده کرده‌اند که از این تعداد 19 کارت سهم پرسپولیسی‌ها بوده و 17 کارت قرمز هم به بازیکنان استقلال رسیده است که در بین این بازیکنان اخراجی، رکورد دریافت کارت قرمز در دربی مربوط به مرحوم همایون بهزادی مهاجم پرسپولیس است که دو بار از داور دربی کارت قرمز گرفت.

نکته دیگر درباره کارت قرمز‌های دربی است که 3 بازی در تاریخ دو تیم وجود دارد که داور در هر کدام از آنها 3 بار کارت قرمز نشان داده اما مدتی است دیدارهای دو تیم درگیری‌های سابق را ندارد و از آخرین بار که دو بازیکن از زمین اخراج شدند 14 سال می‌گذرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار