مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز:

مجامع اعضا و مربیان، سرمایه‌های فکری و بازوان اجرایی سازمان دانش‌آموزی هستند

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز در برگزاری انتخابات هفتمین دوره مجمع مربیان و نهمین دوره مجمع اعضای تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی که به صورت مجازی برگزار شد عنوان کرد مجامع اعضا و مربیان، سرمایه‌های فکری و بازوان اجرایی سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مجامع اعضا و مربیان، سرمایه‌های فکری و بازوان اجرایی سازمان دانش‌آموزی هستند

محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی البرز گفت: اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان نقش بسیار مهمی در فرایند تصمیم سازی های صحیح و عملکرد مطلوب سازمان دارند و به عنوان سرمایه های فکری و بازوان اجرایی سازمان دانش آموزی محسوب می شوند.

وی افزود: زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت و توان فکری اعضا و مربیان و ارتقای سطح مشارکت آنان در اجرای فعالیت ها از اهداف مهم تشکیل مجمع اعضا و مربیان است.

صادقیان اضافه کرد: در ترکیب انتخابی مجمع اعضا و مربیان؛ دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان ، دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی و خبرنگاران پانا حضور دارند و از توانمندی و خلاقیت آنان در طراحی برنامه ها استفاده می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی البرز در ادامه خاطرنشان کرد: مجمع اعضا و مربیان در سطوح مختلف شهرستان، استان و کشور با شرح وظایف مشخص فعالیت می‌کنند و فرایند حضور اعضا در هیات رئیسه مجامع بر اساس شرایط عمومی و اختصاصی افراد منطبق بر آیین نامه مربوطه است.

وی در پایان یادآوری کرد: سازمان دانش آموزی استان البرز از طریق تشکیلات دانش آموزی پیشتازان با تعداد 107560 دانش آموز و 3568 مربی در سطح 1942 مدرسه حضور و فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار