گنجاندن و برجسته کردن الگوهای ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان باید در اولویت قرار گیرد

شیراز (پانا) - رئیس مجمع اعضای سازمان دانش‌آموزی کشور با اشاره به بازمهندسی تشکیلات پیشتازان گفت از هر برنامه‌ای که باعث رشد و اعتلای دانش‌آموزان شود باید استقبال کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
گنجاندن و برجسته کردن الگوهای ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان باید در اولویت قرار گیرد

محمدمهدی نوری‌پور در نشست هم‌اندیشی هیأت رئیسه مجامع اعضا و مربیان کشور که با حضور قائم مقام معاون وزیر، معاونان و مشاوران سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار کرد: الهام گرفتن از الگوهای ایرانی اسلامی برای تربیت و پرورش دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان این کشور، باید یکی از اولویت های بازمهندسی تشکیلات قرار گیرد.

عضو هیأت امنای سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: استفاده از شخصیت‌های کم نظیری همچون شهید سلیمانی به عنوان الگویی معاصر و تأثیرگذار می‌تواند در هدایت دانش‌آموزان به سمت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس مجمع اعضا سازمان دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش و دانش‌آموزان دارند، خواستار اهدای تعدادی انگشتر از سوی رهبر انقلاب به اعضای هیأت رئیسه مجامع به نمایندگی از اعضای سازمان دانش آموزی شد.

نوری پور در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های مجامع اعضای سازمان دانش‌آموزی اشاره و اظهار کرد: در طول ماه های گذشته که با شیوع گسترده‌تری از ویروس کرونا مواجه بودیم، 2 نشست با حضور رؤسای مجامع اعضا استان‌ها و بیش از 4 نشست با حضور اعضای هیأت رئیسه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کردیم.

وی در خصوص مصوبات نشست‌ها گفت: در این نشست‌ها در زمینه‌های گوناگونی نظیر فعالیت پیشتازان در دوره شیوع کرونا و تولید محتوا در شبکه شاد با سایر اعضا هم اندیشی کردیم و مسائلی از جمله تمدید دوره نمایندگی اعضای مجامع به علت عدم امکان فعالیت را به تصویب رسانده و به شورای برنامه‌ریزی سازمان ارسال کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار