مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در همایش بزرگ جوان و انتظار:

اعتماد به جوانان مومن، متعهد و انقلابی زمینه‌ساز ایجاد تحول در کشور است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تحول برای هر جامعه ‌ای لازم و ضروری است، گفت اعتماد و تکیه به جوانان مومن، متعهد و انقلابی زمینه‌ساز ایجاد تحول در کشور خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۶۳۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اعتماد به جوانان مومن، متعهد و انقلابی زمینه‌ساز ایجاد تحول در کشور است

حسنعلی میرعبدی در همایش بزرگ جوان و انتظار که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران کل استان در مجتمع آموزشی حیات طیبه زاهدان برگزار شد، با اشاره به نقش جوانان در خط سیر تحولات انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سال های ۵۸ و ۵۹ شاهد ایفای نقش جوانان در عرصه مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی بودیم. پس از آن نیز در هشت سال دفاع مقدس جوانان با پاسداری از وطن در تثبیت انقلاب اسلامی نقشی مهم برعهده داشتند.
میرعبدی ادامه داد: هم اینک در دوران گذار و رسیدن به تمدن نوین اسلامی نیز جوانان از نقشی مهم برخوردار هستند.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر موضوع جهاد تبیین گفت: بیشترین هجمه دشمنان با هدف ایجاد فاصله بین مردم و نظام معطوف به جوانان است و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب با قید قطعیت و فوریت دستور به تبیین آثار و برکات نظام جمهوری اسلامی برای نسل جوانان دادند.
میرعبدی تصریح کرد: بنا بر توصیه ها و سفارشاتی که در احادیث و روایات شده است، جوانان دارای روحیه فضیلت جویی و فضلیت پذیری هستند.
وی خاطرنشان کرد: جامعه ای که به جوانان خود اعتماد و تکیه کند، جامعه ای موفق خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزاری همایش بزرگ جوان و انتظار را لبیک به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: وظیفه ما آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار