مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

حضور فعال معلمان همراه با نشاط دانش‌آموزان در مدرسه بیانگر وضعیت مطلوب مدرسه است

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، حضور فعال معلمان همراه با نشاط دانش‌آموزان در مدرسه را بیانگر وضعیت مطلوب مدرسه دانست که انتظار می‌رود این روند تا انتها ادامه داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال معلمان همراه با نشاط دانش‌آموزان در مدرسه بیانگر وضعیت مطلوب مدرسه است

یازدهمین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان قرچک در آموزشگاه شهید منتظری با حضور علی سبززاده مدیر آموزشگاه، کادر اجرایی، نماینده معلمان، نماینده انجمن اولیا و نماینده شورای دانش آموزی، با هدف بررسی وضعیت آموزشی برگزار گردید.

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان گفت: تعهد و مسئولیت پذیری مدیران موجب دلگرمی ما است؛ مدرسه شهید منتظری دارای شرایط خاصی است که تلاش های زیادی را می‌طلبد و بدین وسیله از مدیریت و کادر اجرایی تشکر می‌کنم.

وی در رابطه با مشکلات آموزشگاه افزود: هدف اصلی ما از حضور در آموزشگاه پیگیری و رفع چالش های موجود است تا در مباحث کاری هدفدار عمل کنیم؛ یعنی هدف ها واضح، روشن و قابل دسترس باشد و به صورت گام به گام پیگیری شود؛ به جای سخت کار کردن، بایسته کاری کنیم یعنی کارهای مفید و اثرگذار را انجام دهیم و از وقت گذاشتن‌های طولانی که موجب خستگی و بی حوصلگی می شود خودداری کنیم و با برنامه ریزی صحیح تفکر و تمرکز خود را بیشتر روی فعالیت‌های اثرگذار برای دانش‌آموزان بگذاریم.

داورزنی در پایان از زحمات شایان این آموزشگاه تقدیر کرد و گفت: با توجه به شرایط مدرسه باید میزان توزیع دانش آموزان در این مدرسه تغییر کند، چرا که تمام مدارس ما باید بهترین و یکدست باشند؛ در واقع هر کس در هر نقطه جغرافیایی که است با اشتیاق کامل دانش‌آموز خود را ثبت نام کند.

دانش آموز خبرنگار: ستایش گودرزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار