منطقه ۱۵، در انتخابات مجلس دانش‌آموزی خوش درخشید

تهران (پانا) - رؤسای مجلس دانش‌آموزی منطقه ۱۵ در بخش دختران و پسران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی شهر تهران موفق شدند به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شوند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
منطقه ۱۵، در انتخابات مجلس دانش‌آموزی خوش درخشید

سحر محمدی پارسا، رئیس مجلس دانش آموزی منطقه ۱۵ سخنان خود را با ذکر روزمه ای از مسئولیت های خود به شرح زیر آغاز کرد: ۴سال متوالی عضویت در شورای دانش آموزی مدرسه، رئیس شورای مدرسه علی ابن الحسین و نائب رئیس منطقه ۱۵، سابقه فعالیت ۵ ساله در بسیج دانش آموزی و بسیج محلاتی و هم اکنون فرمانده بسیج نوجوان سپاه محمد رسول الله و ناحیه مقاومت مالک اشتر، مسئول و مدیر تدارکات هیئت دختران ظهور، گروه امر به معروف و نهی از منکر، عضو فعال گروه جهادی یاس النبی، دارای دان ۱ کاراته و شناسنامه ورزشی و مربیگری و دارنده مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات کشوری، استانی و منطقه ای؛ هستم. همچنین مروج طرح شهید سلیمانی و کنگره شهدا، عضو گروهان تولید محتوا در فضای مجازی هستم و فعالیت در عرصه هایی همچون: قرائت قرآن، مداحی، سخنرانی، دکلمه خوانی و طراحی کلیپ و عکس نوشته را در سوابق کاری خود دارم.

محمدی پارسا همچنین درباره اهداف خود گفت: همکاری در برنامه ریزی و اجرای مناسبت های مذهبی و انقلابی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه، تکریم علمی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آن‌ها و توجه علمی به مطالبات و خواسته های دانش آموزان در چارچوب مقررات و قوانین و آئین نامه اجرایی مدرسه از اهداف من خواهد بود.

سپس در بخش پسران، علیرضا زارعی؛ رئیس شورای مجلس دانش آموزی منطقه ۱۵ گفت: بنده هم اکنون در این مکان حضور دارم که دغدغه و مشکلات دانش آموزان را مطرح کنم، مشکلات اجتماعی مانند اعتیاد که باعث نابودی آنها می شود، مشکل افسردگی، که باعث می شود فرد آسایش فکری نداشته باشد، همچنین مشکلات آموزشی از قبیل سامانه شاد؛ چرا باید سامانه شاد بعد از گذشت سه سال هنوز در مواردی ضعیف عمل کند.

وی ادامه داد: نبود زیرساخت های آموزشی مناسب از دیگر مشکلاتی است که باید به آن پرداخت و نباید از مسائل ناکافی تربیتی و پرورشی مدارس غافل شد، مشکل کنکور؛ چرا فقط باید دانش آموزانی که در مدارس خاص درس خوانده اند جزو رتبه‌های برتر باشند و دانش آموزان عادی سهم کمتری داشته باشند، مشکلات مالی؛ چرا باید یک دانش آموز عادی هر لحظه به فکر مشکلات مالی‌اش باشد؛ چرا باید یک پدر همیشه شرمنده فرزندش شود. اگر می خواهیم عدالت آموزشی را برقرار کنیم دست در دست هم به بنده رای دهید. شعار من:آسایش بیشتر؛ یادگیری بیشتر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار