با مشارکت خیرین برگزار شد

همایش مهر پروردگار در آغاز بهار

تهران (پانا) - همایش کمک‌های مومنانه با موضوع مهر پروردگار در آغاز بهار همزمان با ولادت حضرت زین العابدین امام سجاد(علیه السلام) با مشارکت خیرین و پویش های مردمی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
همایش مهر پروردگار در آغاز بهار

با حضور محسن طالبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه2، سرهنگ علیرضا کریمی؛ فرمانده ناحیه باهنر منطقه2، سردار یعقوبی؛ فرمانده سپاه قدس شهر تهران مورخ 1400/12/17 برگزار شد.

محسن طالبی، ضمن تبریک به مناسبت روز میلاد امام زین العابدین امام سجاد علیه السّلام گفت: امروز مهمانان اصلی دل‌های خیرخواهان، طیبین و مؤمنین واقعی هست که این مراسم به واسطه حضور مشتاقان و دلسوزانه آن ها اینگونه منعقد شده است. دانش آموزان عزیز ما برای اینکه عید باستانی را با همه دوستانشان جشن بگیرند، آستین همت را بالا زدند و تلاش کردند و نتیجه این تلاش بسته هایی است که با کمک نهاد های مختلف تهیه شده است. اینگونه کارها بایستی به واسطه دانش آموزان انجام شود چراکه آینده سازان این سرزمین هستند.
همچنین وی افزود: انشاءالله همه عزیزان سال جدید را با تقدیر خوب و همراه با عافیت شروع کنند.
کریمی ضمن عرض تبریک ایام با عطر بوی موالید ثلاثه ماه شعبان و توفیق مجموعه افرادی که اقدام به توزیع هزار سبد معیشتی به ولی نعمتان انقلاب را دارند. اولین سندی که مبتنی بر گام دوم انقلاب است سند اعتلای ده ساله بسیج است که مقام معظم رهبری عبارتی در این سند ده ساله مرقوم کردند: که بسیج پاره‌ تن مردم است و نباید مسائل مردم را فراموش کرد. انقلاب ما به دست مستضعفین رقم خورد. در طول تاریخ بشریت از آدم ابوالبشر تا پیامبر خاتم کسانی اطراف انبیاء و اولیاء بودند که حامی و یاور مستضعفین بوده و توانستند دین خدا را یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار