طرح «کتابخانه‌گردی» در ۱۴ کتابخانه‌ سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

زاهدان (پانا) - طرح «کتابخانه‌گردی» همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در ۳ روز در ۱۴ کتابخانه‌ عمومی منتخب سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی استانی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۲۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح «کتابخانه‌گردی» در ۱۴ کتابخانه‌ سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، به مناسبت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد طرح «کتابخانه گردی» در کتابخانه‌های عمومی منتخب و با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی استانی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روز های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اسفند ماه برگزار می‌شود.
در طول برگزاری این طرح، خدماتی چون اهدای کارت عضویت رایگان به بازدیدکنندگان از کتابخانه و حذف جرائم دیرکرد از مورخ ۱۶تا ۱۹ اسفند ماه (با شرط بازگرداندن اصل کتاب) و نیز ارائه گزارش از معرفی کتابخانه، پایگاه های اطلاعاتی، پیک کتاب و انجام فعالیت های فرهنگی و... توسط کتابداران انجام خواهد شد.
این طرح در کتابخانه های کفعمی، کامبوزیا و امام حسین (ع) در زاهدان، شهید بهشتی و نبوت در خاش، آل رسول (ص) در خاش، شهید مطهری در سراوان، شهید طباطبایی و سردار شهید قاسم سلیمانی در زهک، ساحل در چابهار، شهید مدرس در نگور، شهدای وحدت در راسک، خاتم الانبیاء(ص) و فجر در ایرانشهر اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار