امام جمعه اردبیل:

دشمنان از انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروزی جلوگیری می‌کنند

اردبیل(پانا) - نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل عنوان کرد جانبازان و ایثارگران با شجاعت و اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند و دشمنان قسم خورده انقلاب سعی دارند از انتقال این فرهنگ به نسل جوان جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان از انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروزی جلوگیری می‌کنند

آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با جانبازان اردبیلی اظهار کرد: افتخار به نشان جانبازی و ایثار برای پیمودن مسیر علمدار کربلا و مدافعان ولایت و حق و حقیقت امری لازم و ضروری است و نباید در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار شود چرا که جانبازان ولی نعمتان جامعه هستند.

وی بیان کرد: ۱۰ هزار رزمنده استان به داشتن چنین درجه‌ای افتخار می‌کنند و به عنوان اسطوره صبر و استقامت در پایداری و صلابت جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند و ما به داشتن چنین سرمایه‌های معنوی افتخار می‌کنیم.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: جانبازان و ایثارگران با شجاعت و اقتدار در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند و دشمنان قسم خورده انقلاب سعی دارند از انتقال این فرهنگ به نسل جوان جلوگیری کنند که این موضوع وظیفه و رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند تا برای ترویج و نهادینه‌سازی این فرهنگ ارزشمند گام‌های اساسی برداریم.

عاملی تصریح کرد: نهادها و مجموعه‌های انقلابی باید بکوشند تا از خاطرات و گنجینه‌های معرفتی صیانت کنند و با جمع‌آوری خاطرات و گنجینه‌های معرفتی این فرهنگ ارزشمند را به نسل جوان معرفی کنند که به همین منظور نباید از هیچ تلاشی دریغ شود چرا که هر چه داریم مدیون خون پاک شهیدان والامقام هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار